Sumeyyeky 12 haftalığım 10 haftaya kadar devlete gidiyordum hep 10 gün geriden geliyordu bende çok kafama taktım, pazartesi gittim devlete 10+3 çıktı çarşamba özele gittim oradaki doktora anlattım olayı 11+4 çıktım tam günümdü ultrasonda da fark ediyor bende devlete giderken hep kafama taktım neden geriden diye simdi rahatım bende ki olay böyle ama genelde de ilerleyen zamanlarda gününü yakalar diyorlar