Ben de normalde çook kuru cilde sahibim. Özellikle böyle sonbahara girerken mevsim geçişlerinde her yerim kuruluktan kaşınır. Sarı Kantaron yağı kullanıyorum bacak ve karın bölgeme, Kollarıma. Yüzüm için normal Neutrogena nemlendirici krem kullanıyorum. Biooil güzel onu kullanabilirsin. Badem yağı bir ay kadar denedim bende tüylenme yaptı. Bebeyağı kullanan da var. Günde 2 kez nemlendirirsen hemen çatlamazsın diye düşünüyorum. Bir de çatlak için bir öneri, vucudu içten de nemli tutmak, deriyi yumuşatmak için sabahları 1 kaşık zeytinyağı yutabilirsin. Yine zeytinyağı sürebilirsin de. En güzeli doğal olanı bence. Eğer karnın vs çok kaşınırsa kaşımamaya çalış, kaşındıkça yağlan nemlendir. kaşırsan çatlayabilirsin. 36. Haftamdayım. Vücudumda bacak ve kalça kısmımda ergenlikten kalma çatlaklar var yani çatlayan bir yapım var. Ama sürekli nemli tuttuğum için sanırım karnım çatlamadı çok şükür.