31+3 den selaaaam teyzoşlar Aralık bebeği ve yay burcu olucam 🥹😂 60 gün kalmış doğuma öyle diyor uygulama anneme kavuşmama az kaldı ♥️🧿
Zaman su gibi geçti arkadaşlar ben neden birşey anlamadım 4 gözle kesin bu günleri arayacağım
😂 normal doğum düşüncem sezeryana döndü biraz önce yine vajinal doğuma döndü ne bu ben böyle hergün fikirmi değişecem .bu haftaya kadar ilerlediğim doktorumuda değiştirmek zorunda kaldım ayrı bi muamma 🥺
Sizlerin durumu nasıl ? Herşey yolundamı ?