Sancım gelmişti hastaneye gittik suyum geldi 2 gün hastanede sancı çektim acılmayı bekledik yeteri acıklık olmadı nstede bebek hareketleride iyi cıkmayınca hemen sezeryana alındım normal doğumun sancısının yanında sezeryan cok kolaymış şimdiki aklım olsa direk sezeryan isterdim çok fenaydı sancılarım herkes bir değildir tabiki. Sonunda kızımıza kavuştuk bu herşeye bedel darısı tüm doğum yapacaklara olsun rabbim isteyen herkese nasip bu duyguyu 🥹💖