Persembe günü sabah kan testim 202 çıkmıştı ama adet tarihim çok düzensiz 2 aydır regl olmadım ama beta ya göre gebelik çok yeni olmuş sanırım geç döllenme Perşembe günü beta 202 sizce yarın yani pazartesi hastaneye gitmelimiyim kese görünür mü değer pazartesiye baya yükselmis olması gerekiyor