Mucize_24 ağrı çok normal fakat kanama için mutlaka doktora gözükmelisin ihmal etme sonuçta bebek yerleşmeye çalışıyor. Doktorun bu süreç için ilaç yardımı verebilir. Birde bir sefer olan kanama ve lekelenme var devamlı olan var. Herkes kendine göre yorumlar yapıyor her beden bir değil. Mutlaka doktora görünmelisin