Honeyss bende de hamileliğin başından beri var neredeyse ayda bir veryor doktorum uzman oldum yani bu konuda korkmayın.😀 o gelen akıntı da fitilini çözülmesi birde işte icerde olan enfeksiyon ve mantar dışarı akyor ondan olyor . yani beni de fitilden başka bsey rahatlatmyor.