Busbusu Sözde bütün evi süpürüp silcektim bı odayı yapabildik sadece geberdim yorgunlukdn şuan yatyorum ev yine kaldı nolck byle 25 . HFtayim aşırı yorgun hissediyorum sizde boylemisnz
1prensannesi__ Busbusu 35 haftalğm bende öyleyim canım biyeri yaparken hemen tıkanıyorum ama evim 1+1 olduğu için elim sürekli evin üstünde olduğu için fazla kirlenmiyor dinlene dinlene günlere bölerek yapmaya çalışıyorum büyük temizliği eşinden yardım alabilirsn veya annen kız kardeşin filan yakınsa yardıma gelebilirler yada durumunuz ne kadar iyi biliyorum son haftalarına doğru yardımcı alabilirsn😊
DefneErva Busbusu 36+2yim, bu hafta taşınıyoruz ve evde her yer her yerde 🥲 eşim çalışıyor, yardım edecek kimse de yok. Biraz yorulunca hemen kasılmalar başlıyor. Bu ev nasıl taşınacak hiçbir fikrim yok, 🥲🙄
Hazelneva Busbusu 38+3 üm geçen hafta duvar cam sil süpür yaptım yarın doğuma gidicem şimdi yine sil süpür yapıyorum dinle dinlene yapın kadınların işi bitmez anam
Teslimeesma Busbusu 37 haftama gireceğim 2 gün önce koltuklara kadar sildim benden başka yapacak kimse yok diye söylenerek kendimi gaza getirdim bide müzik açtım günlük toz alıp supuruyorum zaten 2 güne bir silip tuvalet banyo temizleyince ev temiz kalıyor gördüğüm şeyi kaldırıyorum hep düzenli kalsın diye 😁
Guzelhayat 36ya geldim hala aynı yorgunluk halsizlik kansizliginiz da ola bilir benim gibi.tansiyon dusuklugu de aynı oluyor.ama ona rağmen ev tasidim sil supur mecbur olmadigimiz için yapasimiz da gelmiyor
ZynpKara Daha mutfağı toplamadım yataktan yazıyorum cevabı 😂😂 birazdan yaparım die die saat kaç olmuş 😂
1prensannesi__ Busbusu Bende ufak ufak yormadan yapıyorum 2 haftaya annem gelicek şehir dışından dogumuma kaba temizliği annem yapıcak sağolsun mutfak dolabı vs.
Asim_Mehmet Ben 30dan sonra hareketliliğimi ve enerjimi yitirdiğimi hissediyorum. Bir iş yapsam üç iş kalıyor, sonra kalan üç işten birini başka bir gün yaparken, yapmış olduğum o bir işte yine iş ister vaziyete geliyor 🙄
DefneErva Busbusu Aynen, en büyük korkum da o zaten.. Evi taşıyıp yerleştirmeden doğum olursa eyvah eyvah 😒
Eaglesea Teslimeesma benim enerjim var fakat kendimi biraz yorunca hemen kasiklarim agriyor sizde olmadimi bebek gelmeden yapim diyorum herseyi bebek geldikten sonra yapamam diye
fatmaa37demi5 Busbusu dogurana kadar hep tek yaptım valla. Normal hamilelik öncesi olmayan enerjim vardı hep.
seda2209 Busbusu bende de aşırı kansızlık ve tansiyon var hemen yoruluyorum. Sağolsun dip bucak bütün işlerimi eşim izinli günlerinde oda da yapıp bitirdi. Ben bir buzdolabı silerken bile kaç defa dinlendim hatırlamıyorum. Allah yardımcımız olsun