Bet-53 hiçbir şey hissetmiyosunuz zaten sadece çekişmeler oluyor onu anlıyosunuz. Benim bide ani oldu birden sezeryana alındım kontrol için gitmişken. Normalde hamileyken sezeryandan hep korktum çünkü sonuçta ameliyattı o da. Doktorum bana hemen yatısını veriyorum sezeryan olacak dediği an Allah öyle bir güç kuvvet verdi ki sadece odadan çıktığım an eşime sarılıp ağladım. Korkudan değil kızıma kavuşacağım içindi. Allah güç veriyor emin olun. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah