Tugbaaa-34 Kızlar ilk gebeliğimde doğuma kadar folik asit içmiştim bu doktor bıraktırdı 13+2 haftalıgım siz içiyomusunuz sizin doktorunuzda bıraktırdımı?
Burcu1997 Tugbaaa-34 ben kan verdim de hamilelik için doktor direkt folik asit yazıyorum reçetene bunu devamlı kullanacak sın değerlerin çok düşük demişti hala devam ediyorum 4. Ay oldu hatta yarın bittiğini haber vermek için doktora gidecez hamilelik bitimine kadar kullanıyorlar diye biliyorum yinede yorumlara bakalım
babydmrts Tugbaaa-34 benim ilk gebeliğim, hamile kalmadan önce 3 ay kullandım, hamilelik süresince de ilk 3 ay kullanıp bıraktım, daha sonra multivitamine geçtim, onu içinde de folik asit var
Tugbaaa-34 Burcu1997 değerlerin iyi folik asiti artık içme decavit kullan dedi şuanda kullanıyorum bakalım 🤷♀️😃
Sumeyyeky Benim doktor şey demişti normalde gebe kalmadan 3 ay önce başlanması gerekiyor 3. Aya kadar devam ediliyor diye ben başlayamamıştım öğrendiğim gün başladım o yüzden 6. Aya kadar kullansan yeterli demişti yine duruma göre takip ederiz demişti
Nurr550 Sumeyyeky Nöral tüp 13. Haftada kapanır 13. Haftadan sonra kullanılması gereksiz neden 6. Aya kadar dedi ki?
Tugbaaa-34 Sumeyyeky ben hiç hamilelik öncesi kullanmadım Buda bıraktırınca tuhafıma gitti nasip bakalım 😊
Tugbaaa-34 Hhavvaa ben ilkinde doguma kadar içince bunda içmeyince dedim acaba normal mi bi sorayım 😊
elifcicek_07 Aya kadar devam ediliyor diye biliyorum eğer değerlerde bi düşüklük yoksa. Çevremde de herkes o şekilde kullandı
FatmaBasli1 Tugbaaa-34 bende 13. Haftamda bırakmıştım canim ama 7. Ayımda folik asit takviyeside olan bi vitamine başlatmıştı doktorum
Cgdm34 Tugbaaa-34 yanlış hatırlamıyorsam 16. Haftma gırdım bıraktırmıstı zate degerlerşm cok düşük degıldı baska vıtamınlere baslamıstım ☺️