Kerimesayn Kızlar bebişimin erkek olacağını öğrendim egemen ismini de çok seviyorum ama anlamı beni korkutuyor başına buyruk olur laf dinlemez felan diye sizce cidden isimler çocuğun karakterinde bi etkisi oluyor mu
Ogretmenanneyim Kerimesayn egemen diye bi öğrencim vardı 5 yasinda. Allahim dünyalar tatlısı bi çocuktu o kadar akıllı ve usluydu ki başlığı görünce yazmak istedim 🥰
gizem3435 Kerimesayn merhaba. Tabiki ismin insan üzerinde etkisi var. Oğlumun sınıf arkadaşı vardı egemen diye ne sustan anlıyordu ne durdan aşırı yaramaz bir çocuktu. Genel olarak egemenler böyle oluyor gözlemlediğimiz kadarıyla..
Opheliaaa Kerimesayn Benimde bı ilkokul arkadaşım vardı egemen adında. Ama aksine çok uysal ve aşırı zeki bir çocuktu
siriniko2511 İki tane egemen tanıdığım var ikisi de birebir aynı biri büyük ortaokula gidiyor diğeri 3 yaşında. Akıllı, uslu, sessiz ve zeki ikisi de. Hiç annelerini yorduğunu görmedim
[silindi] Canım benim kardeşimin adı egemen . Gerçekten çok yakışıklı saygılı uslu bir kardeşim var öğretmeni öve öve bitiremez bu çocuk ne kadar saygılı diye 16 yaşında ayrıca gerçekten çok yakışıklı kardeşim diye demiyorum da gerçekten çok yakışıklıdır yani 😅😅😅
haklisinesracim Kerimesayn Efe, egemen gibi isimlerden koşarak uzaklaşın öğrencilerimden bu isimde olanların hepsinde bir sorun vardı gerçekten 😄
Serkuz Kerimesayn yigenim adı egemen ve ergen olmasına rağmen çok efendi.anne ve babasının sözünden hiç çıkmayan bir çocuk.masallah 🤲🤲
Kerimesayn Serkuz bende bunu düşündüm sanırım öyle ama işte ne kadar saçma da bulsak batıl inançlar veyahut böyle şeyler ya olursa diye aklımıza düşüyor
cansualisa Kerimesayn valla Egemen bilmiyorum ama Ege ismi aşırı hiperaktif dik kafalı hangi bebeyi tanıdıysam😀
Serkuz Kerimesayn evet öyle.bizde bir Muhammet Ali var düşman başına çocuk uslu terbiyeli Allah yolunda olsun istemişler ama ters tepmis gören kaçıyor.yuruyen felaket olmuş.isime çok bağlanmamak lazım sadece anlaminguzel olsun yeter gerisi anne ve babaya kalmış ❣️❣️❣️🥰🥰🥰