holly Cemssceren büyük aldım yenidoğan akışlı olan vardı o zaman. Başlık değişip hala da kullanıyorum kızım16 aylık
Jatice Cemssceren Hastane ebesi bana normal biberon alma, önermiyorum, bebekte meme reddi yapıyor dedi, kaşık biberon önerdi. Bunu aldım https://ty.gl/e9ontllsc1
Esestrk Mervektk1126 merhaba bende hamileyim ama kafam çok karışık damaklı damaksız emzikler ve aventde damaklı olayı yokmuş bu yüzden sıkıntı olurmu acaba
Mervektk1126 Esestrk valla ben kızımda avent kullandım 1 yaşına kadar flan bi sorun olmadı çevremdeki herkezde avent kullandı bi şkayet duymadım açıkcası