Herkese merhabalar öncelikle size doğumda başımdan geçenleri anlatayım 6 ekimde sezeryan doğuma alındım çıktıgımda sabah 13 civarıydı ve gece boyunca agrı sancı çektim sonunda iç kanama geçirdiğim anlaşıldı gece 4.30 da tekrar ameliyata alındım bebeğim küvezde bende daha yeni kendime geliyorum derken eşim annemle tartıştı ve annem o kadar emek verdi o kadar yanımızda oldu ki hiç hak etmedi rahatsızlandı eve gitti ne yapacağımı bilmiyorum