Merhaba arkadaşlar sağlıkocağında 6 haftalık gebeyken tiroidim 3,333 cıktı doktorum t4 istedi 1.4 cıktı ve bekleyelim bir ay sonra tekrar bakarız dedi bir ay sonra 1.9 cıktı tiroidim t4 yine 1.4 çıktı. Bu durumda gerek yok dedim kendi kendine değişirmmi veya sağlık ocağı doğruysa korkuyorum suan tekrar yaptırmak istiyorum ilaç kullanmamak ya bebeğime zarar verirse suann10+4 haftalığız