Kızlar merhaba çok şükür bu zamana kadar geldik ikinci seseryanim olcak Allah kısmet ederse 39 haftalik oluyorum..ilk kızım var 26 aylık şimdi de oğlum olcak Allah’ım kısmet ederse inşallah hayırla sağlıkla kucağıma alırım . Yarın dohun yapacak olan var mı aranizda acaba nasılsınız ben akşamdan hoşaf yaomayi düşünüyorum biraz içerim yarın da içerim .ve Allah kör ederse spinal olcam süt inşallah hayırlı hemen gelir ya ilk hibi merak ediyorum heyecan oluyorum aslında ilk çünkü ilk sezeryanin acil oldu su azalmış bebek kilo almamis hemen alalım seni dedi bebeğim 17 gün kuvezde kaldı çok şükür bugünume diyorum iyi olsun yeter ki yarın ne olur bilmiyorum dua edelim birbirimize inşallah sağlıklı hayırlı evlat olsunlar da gerisi oenmli değil