Mervekara5 Kızlar dünden beri sağ kasığım da hafif hafif bir ağrı var normalmi sizce yaşayan var mı ?
Kubrabsyg45 Mervekara5 gün ve gün aynıyız. Benimde sağ kasık ağrısı var hemde çok şiddetli. Artık hastaneye bile gitmeyi düşünüyorum. Yürürken lavabo otururken ayakta çok ağrı saplanıyor. Sizinde mi bu şekilde
68selda06 Ayağınızı falan üsutmus olabilirsiniz yad idrar yolu enfeksiyonu olabilir birçok neden olabilir
Mervekara5 68selda06 akıntım çok fazla beyaz renkli ama yanmam falan yok bazen kasıntı oluyor bilmiyorum idrar yollarımı
Mervekara5 Kubrabsyg45 evet özellikle hareket halindeyken doktora sordum 2 gün önce randevum vardı normal dedi ama korkuyor insan
Kubrabsyg45 Mervekara5 ya bende birkaç post baktım bu şikayetle gidip rahim ağzı yetmezliğinden düşük yapan serklaj olan.. çünkü bu zamana kadar hiç yaşamadığım ağrı bu. Bende Çarşamba gittim herşey yolundaydı ama korkuyorum bu kadar ağrı normal olamaz.
Mervekara5 Kubrabsyg45 benim aşırı şiddetli değil canım çok diyorsan bir acile git bencede o zaman bak şuan geçti mesela benim
irmgzr13 Mervekara5 enfeksiyonun olabilir bende de var aynı sorun bir de kontrole gittiğinde doktoruna söyle benimki bana magnezyum için suda eriyen tablet verdi ağrılar için iyi geliyor