Pinar02 Benim sadece dediğim gibi ağır kaldirma dediler okadar yoksa hafif iş bizim işte yok malesef her türlü vardiyamizda çok yoğun bırakmak istemiyorum hem tazminatim hemde doğum parası alabilmek için böyle rapor ala ala bitiririm inşallah çalışamıyorum yemeklerini düzenli yiyemiyorum sürekli ayaktayım kafayı yiycem artık birde birtsnefe oğlum var onunlada eve gelince yan yana bile gelemiyorum bayılıyorum