Elif-dmn Bir kaç gündür uzandığımda yada otururken bebeğim sol tarafta toplanıyor tamamen karnımda solda şişlik oluyor, bu durumu yaşayan var mı acaba
ZEHRaakkoyun Elif-dmn 37 nci haftadayım canım aynı durum bende de var yeri daraldığı için dedi doktor artık ultrasonda yüzünü bile göremiyorum özellikle yatarken beni çok zorluyor
Ilkhayat Elif-dmn benim 38+3 benim her yemekten sonra karnim sem sert kasılıyor ama gelen giden yok 🙃