irem01 Yakut16 yarın kan vereceksiniz galiba belli olur. Adet olacak gibi ağrılar normal bende de olmuştu zamanla azalıyor. Dikkat edin yine de. Yarın güzel haberler alırsınız inşallah 🤲
irem01 Yakut16 gerçekten mı. İkinci çizgi kaç dakika sonra çıkmıştı ki? Adet yoğunluğu normal mi üstüne görme olabilir mi
Papatya1997 Yakut16 ben bu test yüzünden çok hüsrana uğramıştım hep senınkı gıbı çıkıyordu kendımı hamıle sanıyordum sonra kan veriyordum hıc bır şey çıkmıyordu. Insallah bu ay tutar üzülme 🙏🙏
Yakut16 irem01 5 dk çıktı sonra kurudukca dahada belirgin oldu çizgi sancım vardı adetim olmuşum pıhtıli canım geliyor
Yakut16 Papatya1997 ne yapacağımı bilemedim canım çok sikkin gerçekten daha önce böyle bseu hiç yaşamadım günumde geçmisti
irem01 Yakut16 ne diyeceğimi bilemedim test yanlış sonuç vermiş demekki. Bı dahaki ay inşallah nasip olur üzülme hayırlısı böyleymiş demek ki🥺
Duru_10 Kimyasal gebelik olmuş maalesef benimde başıma gelmişti test yapmazsak haberimiz bile olmazdi sessiz düşük demişti doktorum