Svcnvebebegi yok canım doğum belirtisi değil , bu haftalarda normal dedi doktor bana rahim doğuma hazırlık yapıyormuş benimde ilk gebeliğimde yoktu bunda 36 dan beri geliyor 38+3 deyiz her wc ye gidişimde geliyor artık
İnşallah sonrası nişana döner de o zaman doğumun belirtisi olur 🙏🥰