Merhaba hanimlar ben zar zor 182 yi arayarak perinatolojiden randevu aldim ama sadece riskli gebelere bakılmaktadır yazıyo böyle yazıp randevu alıp giden varmı ikili tarama testi yapıyor mu bide o zaman 14 +3 haftasinda oluyoruz yaparlar mı acaba bilgisi olan var mi çam ve sakura hastanesinden aldım bu arada 🌸