Şimdi ben gecen sene 12. Ayda 21 haftalık dogum yaptım 2 ay sonrada vefat etti cocugum. O yuzden bu sefer daha temkınlı daha arastırmadayım. Ozel doktora gıdıyorum . Gobek damarı tek oldugu ıcın gerıleme olabılır cocukda olmayada bılır dedi bana. Hastalık olabılır de dedı sıvıyı banada onermedıler ıyı degıl dıye yaptırmadım burdanda sormak istedim annelere ki belkı korkum azalır dıye ama bılmıyorum nasıp dıyıp gorecegız galıba 🤦♀️🙏