Doğum şekline karar verilmesinde kardiyoloji doktorunun fikri çok önemlidir. Aslında her gebenin doğumdan önce bu muayeneyi olması gerekir ama her doktor yönlendirmiyor maalesef. Doktorunuz detaycıymış bu güzel birşey. Normal doğuma engel teşkil edecek bir durum var mı yok mu vs onlara bakılacak damar tıkanıklığı olup olmadığına bakılacak çok büyük ihtimalle. Hiç bir kalp rahatsızlığım olmamasına rağmen benimde doktorum önermişti ve gitmiştim normal doğuma elverişli çıktım kısa bir ultrason muayenesi yapılıyor sadece endişe etme :)