Merhaba, ilk gebeliğim bu yüzden biraz tecrübesizim. Tecrübeli annelerden yanıt bekliyorum. Bebeğim aralık ayında doğacak inşallah. Kışın doğan bebekler uyurken üzerine ne örtülür? Yorgan sıkıntı olabilir diye düşündüm hareket ederken yorganla nefessiz kalabilir mi yarım kundakta bile? Yoksa uyku tulumu gibi bir şey mi lazım ? Hangisi daha sağlıklıdır?