Kızlar 6 hafta 3 günlük hamileyim keseyi gördüm geçen hafta inşallah kalp atışı içinde 4 gün sonra gidicez. Sanki adet olcak gibi belim ağrıyor. Bide progestan fitil kullanıyorum 3 defa evet onun da akıntısı var ama. Sanki 2 gündür afedersiniz kesilmis yoğurt gibi geliyor bide yeşil gibi yada ben mi öyle gördüm bian ya. İdrar da Enfeksiyonda çıktı onun içinde ilaç kullanıyorum baya yüksek çıktı. Hersabah ilk idrardan sonra kasıklarm ağrıyo 10 dk sonra geçiyor