Henüz doğum şeklimiz belli değil. Normal istiyorum ama belli olmaz tabi. Şimdi bende bel fıtığı vardı yani doktorlar öyle söyledi. Kalcam da da kemik düzleşmesi olduğunu söyledi. Tabi bunlar gebelikten çok önce öğrendiğim şeyler. Hamileyken ağrıya dayanamayıp doktora gittim ve önceki sonuçlarımdan bel fıtığı olmadığını,kalcamda fıtıklaşmış bir ağrı olduğunu söyledi. Kesin sonuç için gebelik ve emzirme bitince gelmemi söyledi. Şimdi sorum şu,ben bunlardan hiç doktoruma bahsetmedim. Söylemem gerekiyor mu,doğum şeklini etkiler mi? Mesela sezeryanda belden iğne vuruyorlar bu sorun yaratır mı? Normal doguma engel mi? Başına gelen var mı?