Merhabalar. 39+2 deyim bebeğim kanala inmedi, çok kapalıymış serviksim, doktorum için rahat edecekse 40 haftayı dolduralım 40+1 de sezeryanla alırım dedi. İnmez dedi. İlk gebeliğim. Benim gibi yaşayan var mı? Nasıl sonuçlandı. Fikirlerinize ihtiyacım var