newbabyno2 bende ilk gebeligimde çok yaşadım o zaman bana dr demisti 5 aya kadar yapılabiliyor ama 5 aydan sonra yapacak bişey yok demisti bn de aksiliğe kes buçuk alıntım gittiğimde çekim yapılması gerekiyordu yapmadılar sürekli gidip geliyordum inan beş buçuk aydan sonra zaten 8 aylık doğum yaptım 8 aya kadarda antibiyotik kullandım hamilelerin kullandığı düşük doz lardan veriyordu surekli