Ateş varsa mutlaka doktoruna düzenli olarak bildir ve parol kullan. Viks sürebilirsin bende 35 haftalık gebeyim daha bugün atlattım gribi bademcik ağrısını. İlaçsız kısa sürede iyileştim çok şükür. Viski doktora sordum kullan dedi geceleri boğazıma ayaklarımın altına sırtıma sürüp yattım terleye terleye atlattım. Tabii aynı zamanda bol acılı tarhanalar,kemikli ilik suyuna çorbalar,bol mandalina portakal suyu vs bunlarla destekledim. 4.gün rahatlamaya başladım