Newmom11 39+3deyiz bugün. Fakat doğuma dair hic bir belirti yok henüz. Var mı şunu yap doğumu tetikler diyebileceğiniz öneriler?
fatmaa37demi5 Newmom11 activating labor egzersinizi yaptıktan iki gun sonra doğurdum. Cok şey denedim onun dışında yani her şeyi denemiştim ama dogumu baslatan bence oydu. Zor bir egzersiz bana göre bence. Eğer zorlanirsaniz kendinizi yormayın sakın.
Maviii Newmom11 akışına bırakın, görümcem geçen hafta 39+4 te doğum yaptı birgün önce konuştuk, gelmeyecek heralde kendisi bilir dedi, gecesine suyu geldi akşamına doğumu gerçekleşti.. o geleceği zamanı çok iyi biliyor annesi
Newmom11 Maviii dogru söylüyorsunuz ama insan sabırsızlanıyor iste. Sanki hic gelmeyecek gibi geliyor 🥲
Newmom11 boys_mother doktor 40+5e kadar bekler suni sanci veririz dedi senin doktorun ne kadar beklemeyi uygun buluyor?
Mrv135 Newmom11 Ben 37+4 te akşam otururken çok zorlanmıştim sıcakların da etkisiyle ben doğurmak istiyorum artık demiştim. Çok içten söylemişim sanırım birkaç saat sonra suyum gelmişti 🙈