Merhaba hamis anneler ❤️ Dun gece cok asiri derecede bacaklarimdan akan kanamam oldu. 30 haftalik hamileyim. Gece saat 3 . Esimi uyandirdim. Gittik acile. Sadece devlet acikti. Inanirmisiniz nst yok, usm yok, acilde kanmayi durduran igne yok, sehirde acik tek bir eczane yokk, o adet kanamasindan betwr olan kanamamla sabaha kadar aglad caresizce bekledim. Dogursam kuvez yok , coger gelistirici yok. Turkiyedeki devlet hasteleride boyle mi? Bebegin kalp atisini kulagiyla dinledi doktor. 🤦♀️