4-5 defa peçeteyle sildim, durdu kanama. Kırmızı başlayıp kahveye döndü. Beyaz/renksiz akıntı olarak devam ediyor. Doktoruma yarın gitmeyi düşünüyorum bugün kliniği kapalı olduğundan ama internette farklı şeyler yazdığı için emin olamadım acile mi gitsem