Kızlar adetime 3 gün var. Test yapmamamın sebebi ümitlenmemeli sonra daha çok üzülüyorum. Sadece soruyorum sizlere. Benim 2 gündür akıntım arttı sanki adetim sökülmüyormuş gibi. Bel ağrım oluyor ardından beyaz akıntım geliyor adet oldum sanıp lavaboya gidiyorum. Aşırı bi bel ağrısı yaşıyorum sizce var mıdır bir şeyler yoksa regl öncesi mi?