Günaydın🥲
Kısmetse bebeğimiz ocak ayında doğacak henüz hiç alışverişe başlamadım sanırım geç kaldım😬
Fakat mesela tulum aldık içine zıbın giyicek ama bacakları üşümez mi? İlk aylarda nasıl giyinecek hiç bir fikrim yok. Kaç tane zıbın yeterli olur sizce?