Kızlar kahverengi lekem oluyor 5. Haftamdan beri. Şuan 8 haftalık oldum fakat lekelenme kesilmiyor progestan kullanmama rağmen. Bel ağrım çok şiddetli oluyor 2 gündür. Bel fıtığım var fakat daha karnım vs büyümedi sonuçta neden bu kadar ağrıyor normal mi bu haftada