Rabiaturgut4445 Kızlar ben tesettürlüyüm 19 haftalık hamileyim karnımda baya top gibi cıkmaya basladı bende heves edip kendime kışlık elbiseler aldım hastaneye elbiseyle gelen hamile kadınları görüyorum ultrason muayenesini nasıl yaptırıyolar diye merak ediyorum içine tayt falan mı giyiyolar yoksa üstüne örtü mü istiyolar acaba bende elbiseyle gitmek istiyorum doktora ya 😅😅
benimmdunyamm Rabiaturgut4445 içime birşey giymezdim ben iç camasir olurdu hemşire ben uzaninca üstüme yeşil bez orterdi
Pinar02 Rabiaturgut4445 bende hep elbise giyerim ve benim elbiselerimin altina giydigim etek astarlar var elbisemi yukari kaldiriyom astari iccamasirimla beraber lastigini gobek altima cekiyom sikinti olmuyo rahatsiz olmuyom bacaklarimi ortuyo zaten
Hilal3425 Ben hep kısa tayt giyerim zaten elbisenin altına ne olur ne olmaz diye doktora da öyle gidiyorum genelde de elbise giyiyorum rahat olduğu için
Rabiaturgut4445 Hilal3425 ay evet benim pantolonlarım falan asla olmuyo sıkıyo normalde de 50 kiloyum sadece karnım var ondan takımlarımla idare ediyorum elbiseyi de ondan aldım rahat diye olmadı tayt giyerim cok tesekkurler valla kızlar
Rabiaturgut4445 _edakrsu22 devlete gidiyoruz da bi ara gittigimde örtü vardı en son gittigimde örtü göremedim orda haftaya özele gidicez poliklinik o zaman orda rahat rahat elbise giyebilirim
Rabiaturgut4445 Pinar02 AA bu cok mantıklıymıs etekle gitmiş gibi oluyo ama işte öyle astarım yok benimde
lamisrtky Ben de bunu merak ediyordum, yazın çok sıcak olunca ben de elbise giydim, ama ön tarafı full düğme var, ultrasona yatınca sadece karnım olduğu tarafı açtım
Rabiaturgut4445 lamisrtky onu bende düşündüm ama kışlık benim aldıklarım ve direk kapalı her yeri alttan kaldırmak gerekiyo yani . Valla görüyorum hastanede cok hosuma gidiyo giyenleri
Ledeyna21 Rabiaturgut4445 🤣 ilk gebeliğimde düşündüğüm sonra altına tayt giyinipgitmek geldi aklıma öyle yapıyorum şimdi ☺️
MSultann Rabiaturgut4445 özelde doktor gelmeden hemsire zaten bacaklarımıza örtü örtüyor. Üni hastanesinde ne olur ne olmaz diye şal almıştım yanıma ben. Doktor teşekkür etmişti bu ince düşünceden dolayı teşekkür ederim. Bazen annelere örtü getirmelerini söyleyince bize kızıyorlar siz doktorsunuz nasıl örtü istersiniz hangi çagdayız bile diyen olmuş. Ben orda işim var doktor var asistanlar var neden iç çamaşırımla uzanayım ki diye almıştım yanıma.
Rabiaturgut4445 MSultann AA evet cok mantıklı yanımda götürmek hiç düşünmemiştim bu aklıma baya yattı cok tesekkürler hem kesin çözüm orda örtü var mı yok mu düşünmek zorunda kalmıcam