Kızlar merhabalar 36 haftalıklar hamileyimm önce baş parmağımın üstünde şişlik ve kaşıntı oldu sonra diğer elimde yüzük parmağımın üzerinde şiş ve kaşıntı oldu ve aşırı açıyı kaşıyınca yanıyor gibi şimdide kolımda var sanki içinde top varmış gibi bir şişlik kaşıntı bu neden olur fikri olan varmı ve ne yapmalıyım