Zehra666 Qnl yok canım yaşam sınırının bir garantisi elbette yok tabi ki. Çift haneli sayılara düştük diye yazdım şafak sayar gibi. 26 haftaya girmiş oluyoruz. Doğan bebeklerin çoğu yaşayabiliyo deniliyor ama tabi ki takdiri ilahi
Qnl Zehra666 ya orası öyle herkes yazıyor da ondan merak ettim 😂 doktorum 28. Hafta yaşam sınırı demişti de o haftaya mı denk geliyor acaba dedim :) Allah hepimizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Zehra666 Qnl yok canım 26 haftaya denk geliyor . Tıp çok gelişti diyor doktorlar 25 24 haftada doğanların çoğu yaşıyormuş.tabi allahin bileceği iş. Siz kaç haftalıksiniz
11atk67 Zehra666 hadi bakalım sağlıcakla vaktiyle gelsin bebişlerimiz ❣️ Benim henüz belli değil nasıl olacağı doğumun 🙂