Selamlar kızlar, yerleşme kanaması diye bir şey varmış. Onu yaşayıp sonrasında hamile olduğunu öğrenen var mı ? Ben bu ay beklemedeydim, reglime 4-5 gün var. Dün akşam akıntı karışık ufak kanama geldi açık kahverengi şeklinde. Regl kanaması gibi değil . Böyle bir şey yaşayanlar ?