Deree dönmek için daha çok vakti var. Benim bebişte 35. Haftaya kadar hep aynı pozisyonda ters duruyordu 35 ten sonra döndü. 4.ayından beri bütün renkli ultrason fotolarında aynı pozisyon ve aynı pozdaydı 😂 Doktorumda dönmeyecek galiba aylardır aynı pozisyonda ama daha vaktin var demişti 🤷🏻♀️