Merhaba kızlar cift yumurta 23haftasını yaşayan ikiz hanileyim sanki günler gecmek bilmiyor sürekli buraya bakıyorum zaman gecsin diye ama çoğulgebelik postu acan az hadi bir az muhabbet edelim kim kaçıncı haftada nasıl geciyor neler yaşadınız bu döneme kadar benim iki kere kanamam oldu dr yatmamı önerdi evde hep şimdi canım sıkılıyor sabırsızlanıyor aman bebeklerim sabırlı olsun🙏🏻🧿