dmnkls benimde sol ayağımda çıktı ilk önce sinek ısırığı gibiydi kabarcık sonra çoğaldı kızardı şişti falan acile gittim sivri ısırmış dediler enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım serum takıldı geçmedi falan yürüyemez oldum sonra diğer ayağıma da attı bacağıma ama çok kötü oldu davul gibi ateş gibi de yanıyordu sonra çapaya gittim 6 hastane gezdikten sonra biyopsi aldılar sonucu bekliyorum bende