Ask_hosmus
Vitale Hastanesi randevu sorunu Tavsiye üzerine gittiğim Vitale doğum Hastanesi Özel hastane adı altında geçen vasat bir hastane. Randevu saatimiz 17:00 olmasına rağmen 3 saat bekledik sonrasında tesadüf eseri doktorun acil doğuma girdiğini öğrendik ve bize bilgi dahi verilmedi sorduğumuzda gelmesi uzun sürebilir, bekleyin dendi. Sabah 11 randevusu da bizimle beraber bekliyordu. Madem sabahki randevuları doktor bey alamadı keşke 17:00 randevusu olan bizi arayıp bekleyeceğimize dair bilgi verseydiniz dediğimde burası böyle minvalinde, doktor beyin asistanından saygısız bir cevap aldım. Çalışanları Ultra anlayışsız hastayı rahatlatmadan ve yüksekten konuşanlar. Hamile kontrolüne gitmeme rağmen daha da gerilerek bu süreci tamamlamaya çalıştım. En sonunda daha 1 buçuk 2 saat daha bekleyebilirsiniz dediğimde ücret iademi istedim. Kasada ücret iadesi yapan danışmadaki görevli kredi kartını ve kimliğimi atarak bana geri verdi.
Buda diğer yorum bunun gibi bir sürü yorum var medya eklemeyi bilmediğim için böyle kopyala yapıştır yaptım ama sizin adınıza sevindim sorun yaşamamış olmanıza 🙏👼🏻