durumom2022 Banum22 Allah ömür verdiyse Yaşar tabi ama korkmayın bende 32 de grip atlattım sadece 2 kere parol kullanarak o da hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle bol bol portakal mandalina yiyin suyunuzu eksik etmeyin çorbalar yapın 10 gün kadar sürdü benim de gribim ama sadece 2 gece parol içip uyudum ilaç bile almadım bebeğim için stres yaparak onu da üzme annesi geçer merak etme
Mavisperi Banum22 kuzenim 32 de 900 gram dogurdu syuan 2. Sınıfa gidiyo yaşıtlarına göre uzun ve kilolu
Ezgi2727 Banum22 lütfen kendinizi strese sokmayın. Grip olmak şöyle kalsın daha ağır şeyler atlatan insanlar var gebelik döneminde. Stres en büyük sorun birkaç güne iyi olup düzelirsiniz zaten. Sağlıkla kucağınıza alın
Banum22 Lavantam20 ben çok kötü qrip oldum her tarafım agrıyo erken doğum rıskınden korkuyorum daha 32haftalıgım cıyerlerı yeterı kadar guclu deyıl dogarsa yasayamaz dıye korkuyorum
cimcimemmmm Banum22 bu şekilde kötü düşünmeyin ayrica doktorunuz bu riski gorse sizde ciger geliştirici igne yapar . Bilgilendirme yaptınız mı doktorunuza
Guzelhayat Banum22 niye yaşamasın 30u geçtikten sonra riskler baya azaliyor.gizel düşünün güzel olsun kuvezde kalır iyilesir tabi.kendinizde hasta olmamaya bakin cabuk iyilesin doktor gozetiminde olun
Banum22 Lavantam20 ınternetde okudum erken doğum rıskı yapıyomus atesımde dusmuyo 2gundur napıcamı şaşırdım doktorum covıdden analız ver dıyo ama covıd oldugumu dusunmuyorum
Ahuum Banum22 doktorun özel demi? Gittin mi . Madem bukadar korkuyorkuyırsun kanda enfeksiyona bakıldı mı? Ben grıp oldum sürüntüde negatif di ama kan da degerlerim yüksekti . Kan sulandırıcıyı arttırdı. Kan sulandırıcı kullandırıyor doktor . Evde evham yapıp sitrese girme .
123xyz Banum22 gecmiş olsun bende 31.haftamda olmuştım test verdim covidmiş öksürükten bebegim cok rahatsız oluyordu aşırı hareketliydi huzursuzdu.Endişe etmeyin bende netten araştırdığımda korkmuştum aklınıza kötü şey getirmeyin.Doktorum D ve C vitamini almamı önerdi sadece.bol bol c vitamini alın suyun içine tam limon sıkıp içtim bol bol mandalina kivi yedim.
Meneksekara Banum22 merhaba 31 haftalık doğum yaptım suan 18 aylık içinizi ferah tutun Allah izin verirse hersey olur
Seyma0323 Canım 28 haftadan sonra doğanınların %90 yaşama ihtimalı var ve 30 dan sonra daha yüksek. Doktorlar çiğer geliştirici iğne yapar biter, tabi rabbim bilirde🥰 Kardeşim 30 haftalık dogmuştu şimdi delikanli