Teslimeesma Lansinoh göğüs ucu kremi aldım şuan 36+5 günlüğüm sizce ne zaman kullanmaya başlayım doktor normal doğuma uygunsun dedi nst sancı falan çıkmadı bu güne kadar doğum için gün de almadık acaba ne zaman kullanmaya başlasam? 🙄
Ezgi2727 Teslimeesma bence kullanmaya başlayabilirsiniz masaj yapar gibi fazla uyarmadan sürün bir şey olmaz haftanız küçük değil. Bende 37 deyim kullanıyorum 1 haftadır