asraca ya perşembe gününden beri büyük tuvaletimi yapmadım hiç ishal de değilim kabız da değilim ama büyük tuvaletim yok yani yapmadım hiç normal mi acaba onu soruyorum hastaneden çıkacağım zaman doktorum gazını çıkarttın mı diye sordu sadece bende çıkarttım dedim çıkartmaya da devam ediyordum zorlanmadım onda ama o günden beri hiç büyük tuvaletimi yapmadım yemeğe gelince yiyorum ama katı şeyler değil çorba tarzı yemeğin suyu vs ekmeği de az yiyorum doktorum öyle söylemişti suda normal içiyorum ne az ne çok