Sarahh 37 +5 günlük hamileyim ve 1 haftaya yakındır kaşınıyorum vücudum resmen morardı sizde olmuştuysa kaç gün sürmüşdü nasıl geçmişti?
3babymom Sarahh ben de öyleydim normalde alerji ürtiker olan biriyim hamileyken de fazla oldu mahvoldum 20 gündür doğum yapmışım şuan bile ayak parmağım sis heryerim nokta nokta kaşınıyor çaresi yok ürtikerin ben yıllardır cekiyorm
Panikanne psikoloji bozan bı durum daha önce olmuştu hamile değildim ama 10 gün sürmüştü mutlaka doktora gidin ilaç vermez belki ama krem veriri en azından hafifler Allah yardım etsin yaşamayan bilmez
Lavantam20 Sarahh alerji kaynaklı oldu demek ki benimde gecen sene prospan öksürük şurubu sadece 1 kasik aldim ve mahvetti beni Allah yardimcin olsun soğuk su biraz iyi geliyor
Sarahh Fatmaztrk malesef stresten olmadı ilaç alerjisi yüzünden oldu ama tabiki şimdi kaşıntılar ve vucudumun bu hale düşmesi strese sokuyor
3babymom Sarahh geçmiş olsun o antibiyotiği kullanmayın bir daha Allah korusun ilaç alerjisine dikkat etmek lazim