Selam kızlar 36 +4 de doğum için uçakla 1 saatlık yolculuk yapacağım sun expres ile görüştüm 37 hafta olmadığınız sürece rapora da gerek duymuyoruz dediler ama ben yine alacağım burda bazı arkadaşlar raporla bile sorun olduğunu yazmış öylr bir durum var mı?