Kızlar gören görmüştür post açmıştım tansıyondan bir sıkıntı yaşadım ama hersey yolunda çıktı idrar falan temız çıktı nst güzel çıktı doktor tansıyon için ilaç verdi ve bende bu şiddetli baş ağrısı yapıyordu doktor da bana bir eğer baş ağrın pazartesiye kadar geçmezse gel dedi doğum yatış vercez ama ilaçı aldım biraz iyi oldum sanki tansıyonum düştü şuan 38 haftalığım sizce napmalıyım 1 cm açıklık vardı 37 haftalıkken suni ile doğumu başlatır büyük ihtimal diye düşünüyorum siz olsanız gidip başlatırmıydınız bebeğimi strese giriıyor ben stres oldukça oda az hareket edıyor korkuyorum dünden beri onun içinde çok stres oldum bende ama napıcamı bilmıyorum sizce evde kendi sancılarımı mı bekleyeyim yoksa pazartesi sabahtan gideyim mi siz olsanız napardınız