Benim ilk çocuğumda öyleydi buda öyle ilk kızım 37+5 de doğdu. Bunun kasılma olduğunu söylüyorlar ama doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum yalancı kasılma dedikleri şey olabilir. Sag tarafa yığılıp taş gibi sertlesiyor hareket edemiyorum okadar sert ama 2 dk sonra normale dönüyor. İlk hamilelikte de yaşayınca pek önemsemiyorum açıkçası normal bi durum gibi geliyor.